ebbapalvarinnes.blogg.se

Gårdagen

Kategori: Allmänt

 
Bilder från igår
 
Jag får skriva inlägget lite fort eftersom att jag måste äta frukost, och sedan åka iväg till Farsta centrum. Lite grejs jag måste fixa där.. alla dagar på den här långhelgen har jag lite fullt upp. Imogon måste jag storstäda rummet. 
 
På golfängarna var det som ett litet tivoli, man kan säga att allting var updelat i tre.. En del där scenen stog och massa picknick filtar och sådant, en del med massa reklam tält, och en del med massa karuseller. Jag, Emma, och Alice åkte samma karusell tre gånger. Den var jätte rolig! sedan vid sex tiden kom Robin upp på scenen. Som ni ser på bilden stog jag och Emma ganska långt fram. Eftre Robin gick Emma hem, då kanske 1,5 timme efter det gick vi hem. Det var min Nationaldag.
 
Nu snart ska jag till Farsta centrum, och lite senare ikväll har vi match mot Djurgården. Ha en trevlig Fredag, Puusss
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: