ebbapalvarinnes.blogg.se

Summer Holiday

Kategori: Allmänt

Bilder från picknicken tidigare idag..
 
Nu är det ÄNTLIGEN sommarlov. Fast jag var absolut inte berädd på det.. Känns som att det låg snö på marken förra veckan liksom.. Aja, iallafall hade jag skolavslutning idag.. En helt normal skolavslutning. Om ni vill se hur jag fixade mig till skolavslutningen så kan ni titta på min videofyne, som sagt heter jag lillabrunetten på videofyme.
 
Efter skolavslutningen gick jag, Tuva, och Alice till golfängarna och hade en picknick, det var jätte mysigt! Verkligen. Vi gick till Hemköp och köpte en massa godsaker.. Fick dock inte med alla godsaker på bilderna åvan.. 
Mysigt var det iallafall! Efter det var vi hos Tuva ett tag och sedan gick jag och Alice hem. Lite senare vid halv åtta tiden gick jag, Alice, mamma & pappa ut och åt, vi firade sommarlovet som kommit nu. Ska snart sova eftersom jag gick upp tidigt. Har ni haft skolavslutning än? Hur gick den? Ha en fortsatt trevlig kväll. Puuss
 
BTW: så kommer kanske inte min uppdatering ligga på topp nu under sommaren.. Fast vi får se hur det blir..
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: