ebbapalvarinnes.blogg.se

Långhelg & Nationaldag

Kategori: Allmänt

 
Hejsan hejsaan, skrev förut idag också, men jag kände för att göra ett till inlägg.
Jag har för inte så länge ätit middag, och ska snart se på en film. Jag ska se på "Flickan som lekte med elden". Jag såg den första filmen "Män som hatar kvinnor" för någon månad sedan, och den var super bra! Synd att gubben var tvungen att dö... eller aa, tvungen och tvungen.. Ni alla borde iallafall se den. 
 
Nu är det långhelg också, och det ska bli super skönt! Och imorgon är det Sveriges Nationaldag, jag kan berätta mer om vad jag har för mig på nationaldagen imorgon. Egentligen skulle jag ha åkt till mormor i övermorgon, men på sista tiden har jag missat så många träningar och matcher. Så alla förutom pappa stannar hemma under långhelgen, vi ska möta Djurgården på Fredag kväll. Och på Lördag eller Fredag så ska jag till Farsta centrum.
Ni som läser den här bloggen (vilket jag vet att inte många gör) får gärna komma ihåg att både kommentera vilken doft på VS produkten jag ska köpa, och kommentera vad ni vill att jag ska lägga ut för inlägg. Mer videos, Mer tips, mer sådana grejor. Men en roomtour ska ni få efter sommaren när mitt rum är klart, Jag lovar!
Ni får ha en trevlig kväll, det ska jag ha! Puuusss
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: